Verhaal:
Als haar beste vriend Meg in een motelkamer alleen een flesje industriële reiniger drinkt, is Cody begrijpelijkerwijs geschokt en verwoest.

Zij en Meg deelden alles – dus hoezo was er geen waarschuwing? Maar wanneer Cody naar Meg’s universiteitsstad reist om de achtergebleven spullen in te pakken, ontdekt ze dat er heel veel is dat Meg haar nooit heeft verteld. Over haar oude huisgenoten, het soort mensen dat Cody nooit zou hebben ontmoet in haar doodlopende stadje in Washington. Over Ben McAllister, de jongen met een gitaar en een grijns, en een paar geheimen van hemzelf. En over een gecodeerd computerbestand dat Cody niet kan openen – totdat het lukt, en plotseling wordt alles wat Cody dacht te weten over de dood van haar beste vriend in twijfel getrokken.

Dit boek heb ik al een aantal jaar op mijn boekenplank staan, maar aangezien ik alles door elkaar lees is dit boek er nooit echt van gekomen om te lezen. Ik vond dit een heel fijn boek om te lezen. Al bij het eerste hoofdstuk werd ik er direct in meegetrokken. Het is een spannend boek dat je graag in een keer wilt uitlezen. Er is goed nagedacht over de verschillende verhaallijnen en dat is zeker te merken aangezien alles goed is uitgeschreven.

Daarnaast is het ook een emotioneel boek. Er worden specifieke dingen uitgebreid besproken zoals zelfmoord, waardoor ik het boek niet zal aanraden voor jongere lezers. Na het lezen zet het je wel echt aan het denken, over het leven en vriendschappen.

“It’s funny how once you start pretending, you realize how much everyone else is too.”
Gayle Forman, I Was Here

Ik geef dit boek 4 sterren. Het is een boek dat ik zeker in de toekomst nogmaals zou willen gaan lezen. Dit omdat het me toch aan het denken heeft gezet en het misschien wat rustiger wil lezen. Ik had dit namelijk binnen 1 dag uit.

Mocht je het boek willen aanschaffen kan je het hier vinden:

Heb je dit boek al gelezen? Laat in de comments weten wat jij er van vindt!