Het verhaal:

Ik was weer in een zee van pijn beland. Ik spartelde met mijn benen en trok aan de riemen waarmee mijn armen vastlagen. Ik piepte door mijn neus en knarste met mijn tanden. Mijn ogen rolden. Ik dacht dat mijn hart het zou begeven, mijn longen zouden barsten en mijn hoofd zou ontploffen. Het duurde dit keer langer dan de vorige ronde voor ik bijkwam.
Lara wordt door een oude bekende gevraagd om in Londen een verdwenen activiste te helpen opsporen. Sebastian wil haar juridische achtergrond en haar gevatte kijk op zaken inzetten om niet alleen de verblijfplaats te achterhalen van de jonge vrouw, maar ook meer te weten te komen over de duistere praktijken die hij en zijn activistenvrienden op het spoor zijn. Lara gaat op onderzoek uit en raakt steeds dieper in de problemen. Ondertussen komt ze in contact met een interessante man, Colin, die bij de recherche werkt. Al snel blijkt dat hij heel wat te verbergen heeft. Er ontspint zich een adembenemende reeks avonturen, waarin Lara probeert de waarheid boven tafel te krijgen. Zal zij erin slagen datgeen wat verborgen ligt in de duisternis aan het licht te brengen? En hoever is zij bereid hiervoor te gaan?
Een heerlijk leesbare, wezenlijke en spannende ecothriller.

Een tijdje geleden heb ik dit boek mogen ontvangen. Helaas kon ik er niet direct in beginnen, wat erg jammer was want ik kwam er later achter dat dit boek is erg vlot om te lezen. Het onderwerp van dit boek is niet een boek die mijzelf normaal trekt om het boek te halen maar toch was ik erg verbaasd over hoe het mij dit keer wel pakt. Door de manier van schrijven werd ik er helemaal in het boek gezogen, waardoor je het snel wilt uitlezen. Aangezien de hoofdkarakters goed zijn uitgewerkt, kan je je er goed in meeleven. Dit boek is eigenlijk deel twee, maar ook zonder het eerste deel te lezen is het makkelijk te volgen, dat is namelijk iets wat ik ook heb gedaan.

Ik geef het 3/5 sterren